donderdag 5 maart 2009

Klantbeeld GWS4all

In GWS4all zit sinds versie 4.5 (?) een mogelijkheid om via opvragen algemeen een knop klantbeeld te activeren.

Daarachter zit een sjabloon en een body in html, die iedere gemeente naar eigen goedvinden kan inrichten.

Een nuttiger instrument voor de werkvloer kan ik niet bedenken.

Als voormalig baliemedewerker kende ik het stamoverzicht cliƫntengegevens.

Het klantbeeld in Gws4All is daar een vervolg op.

IK ben nu twee avonden bezig om een body en een gevensset te ontwikkelen, en mijn huis tuin en keuken-prestaties zien er spectaculair uit.

Applicatiebeheerders Gws4all, die mijn voorbeeld willen zien om inspiratie op te doen, stuur mij een email (thtan@xs4all.nl), en jullie kunnen inspiratie opdoen aan mijn inspanningen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten