dinsdag 31 maart 2009

Quick-scan reintegratie, duale trajecten, Quick-scan Inburgering

Ik ben net klaar met een quick-scan voor de module reintegratie. Wat ik heb gedaan is niet spectaculair te noemen, maar het moest wel worden gedaan. Ik heb de inrichting van de module reintegratie in beeld gebracht middels een quick-scan. Het geheel is wel omvangrijk geworden, maar beschrijft wel alles. Dit alles kan als een basisdocument dienen om de module reintegratie te renoveren.

Applicatiebeheerders in den lande, die inspiratie willen opdoen aan mijn inspanningen, wil ik deze quick-scan wel in de vorm van een geanonimiseerde sjabloon opsturen. Stuur mij een email (thtan@xs4all.nl) en ik stuur je een sjabloon.

Mijn volgende uitdaging is een beslisboom reintegratie maken voor de module analyse en indicatie.
Mocht iemand reeds een beslisboom reintegratie gemaakt hebben. Ik ben er wel benieuwd naar Stuur svp het mij (thtan@xs4all.nl).

Logischerwijs zou ik me nu moeten werpen op een quick-scan module Inburgering, aangezien ik reeds een inrichtingsplan Inburgering heb gemaakt. Dit inrichtingsplan moet ik wel updaten naar versie 9.1.

Mocht iemand geinterseerd zijn in een inrichtingsplan module Fraude. Zoiets heb ik ook al eens gemaakt. Ik moet het nog wel updaten op basis van versie 8 en versie 9.1

Kortom ik ben wel voor kennisuitwisseling. Mail mij (thtan@xs4all.nl)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten