dinsdag 3 maart 2009

Stuf Bg problemen versie 9

STUF BG problemen teisteren mijn leven sinds invoering van versie 9.

Sinds invoering van versie 8 waren ook al problemen met koppelen van partners, ex-partners en kinderen.

Eerst was er geen fatsoenlijk contact via DDS en via GBA-V. Dit lag aan de instelling voorkeurgegevens in GWS4ALL.

Na veel assistentie van consultant Retsina Graeci en twee medewerkers van de helpdesk GWS4ALL is de STUF BG Koppeling weer aan de praat.

Patch 2 moest sowieso wel geplaatst worden en na het opnieuw draaien van een script, die was geleverd bij patch 2, was het euvel verholpen.

Euvel lag aan een niet geupdate versie van de dds-gws-package.

Hopelijk, dat Centric met patch 3 de stuf-koppeling enigszins stabieler zal maken.

Van de DDS-applicatiebeheerder krijg ik geen toestemming om met sql plus of met Impromptu toegang te krijgen tot de UBM. Ik kan als applicatiebeheerder GWS4ALL niet zien, waarom foutmeldingen aan DDS-kant veroorzaakt worden door GWS4ALL-gebruikers.

Wellicht dat een DDS-cursus mij inzicht zou kunnen geven in hetgeen ik niet weet.
Zonder kennis geen probleemoplossing.

Blij dat er weer kan worden gekopppeld met STUF BG.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen