dinsdag 31 maart 2009

Helpdesk GWS4ALL

Ik mag geen namen noemen van personeel van Centric. Anders had ik ze wel met naam en toenaam genoemd. Een tweetal medewerkers van de helpdesk hebben mij bij de overgang van de versies 8 en 9 heel goed geholpen. Iets, waar de wanhoop bij mij al was toegeslagen.

En dat geldt ook voor een medewerker, die GBA-V onder versie 9.1 aan de praat heeft gekregen, waardoor in een meer gemeentefunctionaliteit weer gestuft kon worden met andere gemeentes in het samenwerkingsverband. En eerlijk is eerlijk bij de helpdesk GWS4ALL zit gewoonweg heel veel expertise en kennis.

In die zin verdienen zij meer waardering en respect voor hun dagelijkse inspanningen voor sociale diensten in het land. En wellicht een bonus. Wie dit ook vindt, stuur svp een email naar hen toe. Zullen ze waarderen.

En jammer, dat ik de "moeder" van de helpdesk GWS4ALL persoonlijk niet aan haar groene Centric-fiets heb kunnen helpen, als ik vorig jaar was aangenomen bij de firma Centric.

Ik heb het niet eens geprobeerd, aangezien Centric oudjes boven de 50 jaar met een middelmatige kwaliteit , en bepaalde karaktereigenschappen nooit zou aannemen als nieuw personeel. Dus ik heb niet eens gesolliciteerd op die vacature van consultant werk en inkomen of zorg.

Desondanks vind ik, dat de "moeder"van de helpdesk GWS4ALL een groene Centric-fiets verdient.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten